View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Enig, å spekulere i andres tragedie burde man spare seg for. Istedet for å lure på hva som har skjedd i en enkeltsak....
Vis hele sitatet...
Slapp helt av og pust dypt. Her snakkes det og spekuleres rundt hvorfor slike handlinger generelt sett begås. Et viktig og forebyggende tema. Ta deg heller en tur til flashback-forum. Der trenger de mer påpakk.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei,

Jeg kan desverre medele at jeg vet akkurat hvem dette er og hvilken familie det er og kan bekrefte at det ikke er noen økonomiske problemer i familien, det er meget trist det som har skjedd og det er ufattelig for nærområdet og de som bor i den lille bygda.

Trur folk hadde søtti pris på å ikke spekulere så innmari, det er nok vanskelig nok ifra før av.
Vis hele sitatet...
Ironisk at det er du selv som drar fram en enkeltsak her. Ingen her som har spekulert alene rundt denne saken.
-
Nå var det like før jeg skrev "slutt å leke mamma", men da ville jeg vel vel blitt hengt slik som han som skrev kjerring..
Sist endret av Ipeds; 24. januar 2024 kl. 08:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.