View Single Post
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av Clayton Vis innlegg
- Legg stolene i teltet, hvis ikke blir dem stjælt
Vis hele sitatet...
Men det er jo da man får sjansen til å løpe rundt og stjele stoler fra andre..


Anbefaler å ta med noen kilometer med gnagsår-plaster og halspastiller med bedøvende midler.
Hvis du bruker sko, kjøp en par ankelsokker for hver dag du er der. Ellers er sandaler å anbefale. Hvis det regner er flipflop en dårlig ide.

Jeg bodde på C, og har på forhånd hørt at "det er så mye bråk og buhu søvnen min". Det er ikke noe problem. Man drikker og fester så hardt at når du legger deg klokka 6 sovner du momentant. Da rekker du gjerne 5 timer søvn før du våkner i en liten innsjø av din egen svette.
Det er på C festen skjer. Når du bor på C og er på besøk i andre camper blir det som å være på gamlehjem.

Hvis dere er en større camp, kjøp inn backup partytelt. Vi ødela 4 stykker (ca 30 pers i campen).

Ellers anbefaler jeg å kjøpe øl i Roskilde by. Der koster det 70-80 kroner brettet (200 på festivalområdet) og du får gratis shots i butikken. Kjøp også en sånn tralle. De har plass til 8 eller 9 brett.

Det er deilig å bo relativt nærme kjølebokser, betaling/gratis-doer, dusjer og oppladning-stasjonene. Smart å planlegge hvor man skal campe, så det blir kortere å gå når det trykker til. Også; jo kortere man trenger å bære bil-batteriene, jo bedre.