View Single Post
Det er jo ikke rart folk ikke tror på den offisielle historien angående 9/11. Det høres jo helt sykt ut.
Offisiell historie:
  • 19 menn armert med pappkniver klarte å ta over 4 komersielle fly, hvorav de overmante samtlige passasjerer pluss piloter med militærbakgrunn.
  • De flydde rundt i en time før de klarte å ødelegge tre bygninger med to fly.
  • Flyet som kræsjet inn i pentagon ble hijacket/fløyet av Hani Hanjour, som ikke hadde fullført pilotskolen engang og klarte bragden å perfekt kræsje inn i "the budget analysis office", som jobbet med å finne ut hvor 2.3 _trillioner_ dollar hadde forsvunnet og som dagen før ble meldt "missing" i en pressekonferanse av Donald Rumsfield.
  • Nyhetene meldte etter bare få minutter hvem som var ansvarlig - Osama Bin Laden
  • Trengte ingen etterforskning da de fant passet til en av hijackerne bare et par hundre meter unna wtc.
  • Men allikevel var det noen "crazy conspiracy theorists" som ville ha en etterforskning på dette, etterforskning ble utsatt, fikk ikke funding og blir sagt å være "set up to fail". Etterforskningen var basert på utsagn fra terrorister som CIA hadde torturert, men hvor bevisene på dette ble slettet for å hindre at videobevis på dette ble offentlig.
  • Osama gjemte seg i fjellene i Afghanistan, men kom seg unna
  • Så gjemte han seg i Tora Bora, men kom seg unna.
  • Så gjemte han seg Abbottabad i flere år uten at hverken militæret eller CIA klarte å finne han, hvor han også la ut flere videoer hvor han tilsynelatende så yngre og yngre ut for hver video som kom.
  • Han ble til slutt funnet av i et raid av Navy Seals i Abbottabad hvor han ble drept og dumpet i sjøen før de sa noe til noen om det.
  • Og så ble det samme navy seals teamet drept i et helikopterkræsj i Afghanistan.

I tillegg til general Wesley Clark som hadde et intervju angående hvordan de planla krig i midtøsten her: https://www.youtube.com/watch?v=9RC1Mepk_Sw , uten at det er bevis på noe som helst.

Jeg har ikke gjort sånn veldig mye research på 9/11 saken så jeg kan ikke og vil ikke uttale meg så mye sånn sett om ting, men den offisielle historien om det høres minst like mye ut som en konspirasjonsteori som de faktiske konspirasjonsteoriene.