View Single Post
Sitat av Solarfields Vis innlegg
Vidarlo: https://www.youtube.com/watch?v=IxqOESr6Hdw

Foreslår du setter av noen timer til å kikke litt mere inn på kritikken av saken.. og hold deg langt unna MSM
Vis hele sitatet...
Hvilke medier mener du man skal forholde seg til?

Påstår du at samtlige journalister i vg/db enten er med på konspirasjonen, eller blir lagt bånd på av redaksjonen som igjen er underlagt en maktelite?

Det tekniske gidder jeg ikke sette meg inn i. Hvorfor skal noen som helst uten relevant kunnskap gjøre seg opp en formening om noe så komplisert?

Hvorfor velger du å forholde deg til kun enkelte kilder? Vidarlo(Utdannet ingeniør, relevant utdanning) kommer med kritiske tilsvar som ikke blir besvart. Du bare henviser videre til en youtubevideo som egentlig ikke har noe som helst med saken å gjøre.

For all del, vær gjerne kritisk til alt du ser og hører. Men faen ikke tro at du har tatt en kritisk tilnærming i denne debatten. Å trekke konklusjoner om innsidejobb etc basert på påstandene- og "kildene" som du kommer med, beviser bare det stikk motsatte.

Jeg påstår ikke at det ikke var en innsidejobb(selvom jeg stoler på at det ikke var det), syntes bare det blir vanskelig å ta folk seriøst da de påstår slikt basert på at det er mangler i rapport og motstridende vitneforklaringer.