View Single Post
Sitat av Relevant Vis innlegg
Har ingen bestemt mening angående opplevelsene man kan ha på psykedeliske stoffer, men du sier at du sjeldent er på let etter ''svar og sånt'' når du tar psykedeliske stoffer. Hva mener du her?

Vi mennesker er gjerne ganske inngrodde og innkjørte i tankemåtene og tankesporene våre. Psykedeliske stoffer kan være et flott virkemiddel en kan ta i bruk slik at vi blir tvingt til å tenke nytt og annerledes. Dette kan gi oss nye perspektiver på ting, det kan la oss se feil ved oss selv som vi ikke var bevisste på, og det kan på den måten gi oss ''svar'' på diverse ting, enten vi spurte om dem eller ei.

En trenger ikke tro at vi er vandrende antenner for å ta nytte av psykedeliske stoffer for å bli mer bevisst på seg selv og verden.
Vis hele sitatet...
Tror jeg ordla meg litt feil og fikk ikke tid til å rette før det var min tur hos frisøren, må bare beklage!

I bunn og grunn hender det jeg har noen tanker jeg vil ta opp med meg selv før en tur og det går litt imot det jeg tidligere skrev. Altså veldig enig med deg i det med å bli bevisst, men er usikker på akkurat hva jeg mente med å finne svar.

Kanskje det var at noen tror de automatisk blir helbredet etter en trip, men i realiteten så er det ikke sånn det funker.

En tur til den andre siden kan like godt være ett helvette som paradis, mye står vel på setting og state of mind der og da