View Single Post
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Som et motsvar på dette så omfatter reglene våre at man ikke skal anbefale stoff til noen.
Vi kan snakke om opplevelser o.l. men du ber ikke folk ta et stoff. Folk er forskjellige og for meg så er Salvia bortkastet tid: det drar deg med på merkelige reiser men du sitter ikke igjen men noe som helst annet enn en rar følelse av å ha blitt dratt med et sted du ikke ante noe om. Jeg har aldri fått noe introspektiv visdom av Salvia.

Og selv om ikke hver eneste LSD, Sopp eller DMT tripp har vært givende så føler jeg at Salvia er i en sær kategori for deg selv, det er mer et dissodoativ enn psykedelika, så det kan sammenlignes bedre med f.eks ketamin.

Det andre er at Salvia ser ut til å være generell farligere enn de andre stoffene: rusen treffer så fort og hardt at du kan reagere med redsel, reise deg og gjøre dumme ting, du har ingen kontroll på balansen din og vil ofte føles som om du dras ned på skrå, akkurat som når du har gjort seg selv svimmel ved å snurre rundt for så å prøve å løpe i en rett linje.
her ser du en fyr som ender opp med å dette ut vinduet fra andre etasje fordi han blir så forfjamset av rusen.

De tradisjonelle psykedeliske stoffene tar tid før du føler de, det er en rolig fin start, Salvia skyter deg ut av en kanon til psychospace på et brøkdel sekund.
Vis hele sitatet...
Ok, akkuratt. Som om de andre her ikke "anbefaler" stoff da.

Tror ikke det er det samme viss du har tatt lsd å masse syntetiske greier som dmt, også f.eks ta sopp eller salvia etterpå.
Ville heller sagt ta Ayahuasca istedetfor DMT pga det er ihvertfall "naturlig". Men jeg vet ikke noenting.

Å btw, seff kan det være farlig. fordi de ikke vet hva som venter dem. "hey jeg tar dette å får en rus. har jo blitt rusa før så dette går jo greit"
Du må ha kunnskap før du putter i deg stoff, så skjer nok ikke at du hopper ut av vinduet. Eller værre ting.

TS: Søk opp en dude som heter Hamilton Morris han snakker mye bra om psykoaktive stoffer å hva de gjør med deg.
Sist endret av Crazy_Bitch; 20. juli 2018 kl. 10:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.