View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alle sverger til DMT av en eller annen grunn, jeg vil anbefale deg å ta Salvia Divinorum ute i skog på ett fjell,ikke med ett stup liksom.
Ikke ta andre stoff/alkohol minst 2 måneder i forveien. Når du er klar ta stort bongtrekk mens du holder det inne i 25 sekund, viss du greier, ta ett trekk til. La magien begynne.

Salvia aktiverer https://en.wikipedia.org/wiki/%CE%9A-opioid_receptor
Vis hele sitatet...
Som et motsvar på dette så omfatter reglene våre at man ikke skal anbefale stoff til noen.
Vi kan snakke om opplevelser o.l. men du ber ikke folk ta et stoff. Folk er forskjellige og for meg så er Salvia bortkastet tid: det drar deg med på merkelige reiser men du sitter ikke igjen men noe som helst annet enn en rar følelse av å ha blitt dratt med et sted du ikke ante noe om. Jeg har aldri fått noe introspektiv visdom av Salvia.

Og selv om ikke hver eneste LSD, Sopp eller DMT tripp har vært givende så føler jeg at Salvia er i en sær kategori for deg selv, det er mer et dissodoativ enn psykedelika, så det kan sammenlignes bedre med f.eks ketamin.

Det andre er at Salvia ser ut til å være generell farligere enn de andre stoffene: rusen treffer så fort og hardt at du kan reagere med redsel, reise deg og gjøre dumme ting, du har ingen kontroll på balansen din og vil ofte føles som om du dras ned på skrå, akkurat som når du har gjort seg selv svimmel ved å snurre rundt for så å prøve å løpe i en rett linje.
her ser du en fyr som ender opp med å dette ut vinduet fra andre etasje fordi han blir så forfjamset av rusen.

De tradisjonelle psykedeliske stoffene tar tid før du føler de, det er en rolig fin start, Salvia skyter deg ut av en kanon til psychospace på et brøkdel sekund.