View Single Post
Eneste problemet jeg har hatt med ptsd er når jeg går til legen å sier at jeg ikke har sovet på mange dager å de forteller meg: Det er jo fordi du har ptsd?
Har en del diagnoser og føler ofte at ptsd roter til alle sammen så jeg har fått diagnoser jeg ikke skal ha eller ikke blir utredet for noe fordi de regner bare med at hvordan jeg er og Jordan hodet mitt fungerer er fordi jeg har ptsd og opplevd noe ingen skulle opplevd. Det er kjipt å ha ptsd i boka, men som sagt ikke noe som gjør meg noe i hverdagen. Dette er jo selvfølgelig bare mitt syn og mine følelser ang det. Og andre kan jo oppleve det på en helt annen måte.
Eneste tiden på døgne når jeg merker til ptsd’en min er på kveldene og nettene når jeg har mareritt om hva som skjedde den kvelden. Det er sårt, og vanskelig.
Når psyken min er svak og jeg er i en dårlig periode har jeg oftere mareritt om traumene mine, og det kan skape mye tanker og kluss i hodet.

Sa kanskje litt imot megselv nå, og er dårlig på å ordlegge meg selv pga lite søvn
Sist endret av Puppydemons; 17. juli 2019 kl. 18:40. Grunn: .