View Single Post
Sitat av anon2211 Vis innlegg
Takk for tilbakemelding, men jeg er 100% på at slike post-it tester er veldig vanlig på innrykk. De sprayer en substans som reagerer på THC på en post-it lapp og drar den over overflaten på det de vil teste - hvis den er positiv så mener jeg at sprayen vil gi lappen farge. Dette er noe som sannsynligvis kommer til å føre til urin/hårprøve - urinprøve skal nok gå helt fint men dersom hårprøven blir testet så sitter jeg sannsynligvis i baret - vil helst unngå det
Vis hele sitatet...
Dette har du helt rett i. Dette er noe de gjør, dog ikke grundig. På innrykksdagen hadde jeg på meg et par bukser som hadde vært en god følgesvenn på mange bønner. De post-it sjekket lommene men fant ingenting. Vet ikke om det er post-itene som er dårlige eller om jeg var utrolig heldig. Men hadde faktisk tømt lomma for lo dagen før. Mtp på at det er 45 dager siden sist går det helt fint sånn sett, så hvis de vil ha deg på pissings kommer det jo ikke frem og du kan bare nekte for alt.

Angående mobilen tror jeg du kan ta det med ro. Prøv å rens den med en nål e.l. (selvfølgelig uten å skrape opp denne herlige doningen) og tenk deg hvordan de skal kunne få ta post-it tester av den. For å være helt sikker kan du jo klikke på den med post-it. Men om det skulle oppstå et tilfelle kan du vel bare si at du fikk mobilen av en kompis (noe vag forklaring) eller at du har kjøpt den av en kompis/finn/brukt ELLER at broren din røyker tjall og at det kan komme derfra.. Uansett, slik jeg ser det har du tatt forhåndsreglene og kan love deg at dette går greit =)
Var selv på innrykk for et par mnd siden og hadde noe sinnsykt hjertebank og svetta som faen når vi sto på linje der. De sender også inn en narkohund som lukter på bagene så pass på at det ikke er en bag du har oppbevart godisene i. Var clean en måned i forveien, og etter 2 uker perm hvor jeg hadde røyket i 10 av 14 dager kjøpte jeg en narkotikatest på apoteket, som viste negativ. Dette var altså 4 dager clean og 1,5 uke med røyking. Dette varierer selvfølgelig, men har røyket i like lang tid som deg og tok altså en måned "fri" før jeg hadde innrykk.
Lykke til!