View Single Post
Hei!

Jeg skal inn i militæret om kort tid, og har noen spørsmål relatert til narkotikatestene de tar på innrykket.

Kan nevne at jeg har røyka tjall ukentlig de siste 2-3 årene, men har droppet røykinga nå pga. nettopp innrykk. (ca 45 dager siden siste joint på innrykksdagen, har også røyket svært lite de 45 dagene før det igjen)

På bakgrunn av dette kommer jeg til å stille med ny jakke og nye klær generelt, så vel som ny kortmappe og nytt bankkort.

Problemet mitt er mobilen - min iPhone 4 har vært en god følgesvenn siden jeg fikk den i august 2010, og jeg skal ikke legge skjul på at den har vært i en del kontakt med hasj/marihuana oppgjennom tidene. Har vel også brukt den som mekkeblekke på et eller annet tidspunkt (lenge siden nå).

Det eneste logiske å gjøre er nok å skaffe seg ny mobil før innrykk, men i så fall er det en temporær løsning til jeg er inne i militæret, da jeg strengt tatt er avhengig av telefonen mtp. spotify og andre funksjonaliteter iPhone har. Derfor lurer jeg på om det er noen vits for meg å prøve å lure den med i baggen, slik at jeg får den unndratt fra post-it tester og liknende?

Eller burde jeg legge den igjen hos en kompis og få han til å sende den til meg en uke eller to etter at jeg er inne?

I værste fall så får jeg avvente til første perm og ta den med meg da.

Et annet alternativ er å legge ny plastikkfilm på front og bakside av telefonen og krysse fingrene under post-it testen - noen som vet spesifikk framgangsmåte for post-it test på en iPhone 4?

Takker på forhånd for alle tilbakemeldinger osv.

God jul til alle, og nyt juletjallen dere som kan