View Single Post
Pipestilk
Trådstarter
646
Sitat av Mokkasinen Vis innlegg
Ja, jeg har hørt alt fra en uke til to uker, så det er avhengig av shamanens humør du bør sjekke opp hva slags maoi han Shamanen bruker. Om det er Syrian Rue, er det(for hva jeg har forstått) tryggere mtp faren for at medisiner laget en farlig cocktail, mens andre maoier kan bli farlige.

Merk at jeg sier ikke at Syrian rue er trygg med andre medikamenter. Den er bare mer tilgivende enn visse andre.
Vis hele sitatet...
"Shaman" og shaman. Jeg tror man trygt kan sette gåsetegn over, men vedkommende har vært gjennom en del reiser for å si det slik, og er forberedt på å være en fasilitator.

Jeg kan ikke tenke meg annet en at det er syrian Rue som blir benyttet.

Uansett så ringte jeg nå en gammel betjent som er dreven i gamet, med flere hundre reiser bak seg gjennom flere år. Han sammenlignet kroppen med en hardisk, og det med dietten som et nytt operativsystem man skal forberede kroppen/hjernen på. Men igjenn hadde han og sin helt egen versjon. Det med Maoi hemmende mat er en ting, men alle de småtingene er det lett å bli forvirret av. Han var totalt mot til og med egg, eller all slags kjøtt.
Sist endret av pipestilk; 14. juni 2019 kl. 21:54.