View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Trådstarter
766
Ja gjald ikke kun bunad dette. Her fikk alle gjennomgå. Var så gjennomsyre de negativt og stygt. Tror veldig mange er sånn. Særlig litt 'fine fruer' som har fått en mann med lønn over 600.000 i året som føler seg kjemperike og bedre enn alle andre så kommer de fra en bondegård fra indre agder og er vokst opp i grisebingen (og ikke noe galt med det= hadde sikker likt dem bedre i sitt tidligere liv
.. Synes og det var dårlig gjort å sende fremmedspråk skolen bakerst. Sprekt av dem som går grunnskole som voksne og som fremmede å bli med i 17 mai toget. Stor respekt til dem og at de tør og ønsker å være med på det.

Masse koselige folk. Folk klager på dem, men den skolen ligger rett bak her hos meg. Jeg pleier å snakke med de innvandrerne på bussen å skryte litt av norsken dems og fortelle at jeg ikke kan et enste ord på språket dems så da tørr de å fortelle litt mer å snakke litt.

Bei kjedelig folk skal tråkke på andre. Antar disse damene var gsnske usikre siden de ikke hadde noe positivt å bidra med.

De ble også sure fordi et korps spillte star Wars. Og ble sure fordi 2 danske korps spilte. Var kun 3 norske korps med, så tenker vi var ganske heldige som finn hjelp fra Danmark med litt musikk.

Godt ungene ikke hørte det, da føler jeg at jeg måtte ha sagt noe til dem, men skal utfordre meg selv på sånt en annen gang. Pleier å si ting som jeg tenker, men rart med det, man er ikke altid like tøff som man tror man er :P