Tråd: Snus
View Single Post
Sitat av saviour Vis innlegg
Det er sykt vanskelig å slutte med noe man får kjøpt på matbutikk. Jeg begynte med snus på gymnaset for å holde meg våken å lese lekser, snus og kaffe med melk og sukker. Jeg likte det veldig godt, mye bedre en en sigarett. Brukte løs snus og pakket store priser som jeg lot sitte i leppa til en liten time var gåt eller det begynte å renne veldig. Etter jeg begynte med hasj og litt annet sluttet jeg med snus en stund, uten videre problem.

Så var jeg et halvt år på psykriatrisk og der ble sigaretten en trøst, og på røykerommet var det hyggeligere en andre steder. Folk delte også en joint der i ny og ne. Jeg røykte sigg i mange år 30 prince om dagen. Jeg måtte slutte pga astma aktige problemer, tok tre forskjellige inhalatorer og følte røyken kvelte meg. Likevel fortsatte jeg, til jeg fikk prøve en vape. Det var full røykeslutt på dagen, kjøpte den el sigaretten av min venn, og vaper flittig nå fremdeles med minimale problemer av det. Ingen astma medisin på flere år nå, bortsett fra vist jeg er litt syk. Da er det godt med litt atrovent.

Snus er mindre farlig en røyk og er ikke den værste vanen. Vaping er bare å anbefale de som ikke klarer å slutte å røyke, tror ikke jeg vile gått fra snus til vape hvertfall.

Men vaping er mye lettere å være uten en snus eller sigaretter som jeg åtte ha hver time, men jeg kan gå halve dagen uten vaping nå lett, eller dampe tett hele dagen, det varierer veldig for meg fra en dag til neste. Tror smakene er viktigst for meg nå, men jeg har 100% nikotin i kjøleskapet så jeg har mulighet for å vape lenge selv om de selger juice uten nikotin i norge foreløpig. Men det skal bli lov med nikotin i juicen snart har jeg hørt....

Tror du bør roe ned forbruket og kanskje gå fra løs til pose snus først, så mindre eller svakere poser før du kutter det helt ut, håper du klarer det. Eller at du finner deg på et levelig lavere forbruk som ikke går sånn ut over lommeboka. Jeg tror det er lettere å slutte med en sigaretter hvertfall, men jeg har aldri prøvd å slutte etter jeg begynte å røyke, det er for lett å ty til og matbutikken har det når som helst.

s
Vis hele sitatet...
What?! Nikotin i juice er lovlig jo.......