View Single Post
Bruker;-)
Trådstarter
597
Jeg tok den ene 50mg depot tabletten i raseri etter en kompis kom og dreit seg totalt ut. Han har tatt tre fire overdoser på en uke nå, og er helt på bærtur. Han skulle komme med litt hasj til meg, tømte sekken på bordet og ga opp etter panisk leting i sine egne og så mine ting før jeg ba han gå. Det er jævla trist for han er/var min beste venn, men etter han arvet en kvart mill gikk alt til helvete for han. I går ble han ranet for 50 tusen kr av en neger ved navn balo vistnok. Trist og han er bra dum å gå rundt med femti lapper i sekken hele tia. Grenser for hvor mye dop han skal trenge å kjøpe, han dealer ikke noe særlig heller...

Jeg må stadig rette i det jeg skriver her pga qutiapinen, så kanskje det blir litt søvn likevel. Ble bare så oppgitt over min venn som han var hvertfall. Han må faen meg bare komme seg på avrusning om jeg skal gidde ha han rundt her mer. Jeg har bygd opp et fungerende liv nå, og vil ikke la noen ødelegge for meg og hunden min. Ikke engang min aller beste venn som jeg savnet hver dag i et helt jævla år når han satt i fengsel, nå savner jeg han når han er her også. Vet ikke hva som er værst. Jævla dritt alt sammen. Angrer på så mye i livet jeg nå, det har blitt jævlig kjipt å leve.

God natt freaks. Jeg går mestsannsynlig tilbake til legen i morgen etter bedre ting som lyrica. Så får natten bare være jævlig da, vet ikke hva jeg kan gjøre. Noen som har tips? Andre medisiner som er bedre feks som er lett å få nok av. Det var derforjeg spurte om qutiapin, man får noe jævlig mye av det lett. Uten at jeg måtte gi fra meg noe annen medisin også....

s