View Single Post
Trådstarter
104
Sitat av Svartbak Vis innlegg
Kompis, når du stikker innom legen i morra, sørg for å ta urinprøve, i tillegg til blodprøve med leververdier.

Levra er ikke det eneste organet som tar skade av steroider,
bodybuilding med bol er også ganske tøft for nyrene og kan ende i arrdannelse og permanent nyreskade.

Følgende



peker mot problemer i urinorganene dine.
Er du heldig, er det bare starten på en infeksjon som kan behandles med antibiotika og hvile. Men du må pisse på glass for å finne ut av det.

Mistenker også at du har fått en forstørret prostata, noe som også forekommer ved forlenget steroidebruk. Dette kan også legen sjekke for deg.
Vis hele sitatet...
Er det jeg også trodde men alle bivirkningene jeg snakker om kom over natten. liksom på mandag følte jeg meg heilt greit var på tirdag når jeg sto opp at jeg liksom ikke klarte å tisse. utover dagen begynte jeg å føle at noe var bare ''galt''. Sure oppstøt små oppkast på jobb. Sulten men to biter av en brødskive og jeg følte meg stappmett. Har klart å få i meg mer mat nå så det har blitt litt bedre. Tviler på om det er noe med prostaten men er veldig merkelig at jeg nesten ikke klarer å tisse stående.
Sitat av stranger Vis innlegg
Orale steroider er knallhardt for leveren. Det høres ut som du er på vei mot alvorlig leversykdom, vær obs på smerter/hevelse under ribbeina på høyre side. Følg også med på fargen på din egen avføring da den gjerne blekner i farge om leveren sliter.

Anbefaler deg sterkt å slutte med orale steroider NÅ - hvis du må ha mannlige kjønnshormoner så hold deg til injiserbar testosteron e.l. Vil også anbefale deg å oppsøke lege snarest da dette er meget alvorlige symptomer gitt cocktailen av legemidler du tar. At du sliter med pusten kan komme av cardiovaskulære problemer (hjerte). Vær obs på ødemi (hevelse rundt ankler, føtter, hender og ellers i kroppen. Noe vannansamlinger er vanlig ved steroidebruk men blir det for mye kan dette også være et varseltegn).

En ting er plutselig død som for flere av oss kanskje (dessverre) ikke er det verste som kan skje, men du risikerer et liv som krøpling om du ikke tar tak i disse symptomene snarest.
Vis hele sitatet...
Ordela meg litt rart har sluttet med alle pillene i 6 dager nå og gikk ca 3 uker noen før jeg tok det preperatet med de 4 forskjellige tinga i.
Sist endret av lolaper; 13. januar 2020 kl. 23:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.