View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Den gangen jeg var på vors med gjengen og siste jeg husker var at jeg drakk siste slurken av 0.7l whiskey på 1t. Våkna opp tre dager senere på Ullevål sykehus med slanger inn i kroppen overalt. Sykesøsteren ved siden av meg bare "Vet du hva som har skjedd?" Og jeg skjønte ingenting av hvorfor de snakket norsk på Gran Canaria for jeg trodde jeg fortsatt var der og feiret nyttår med min daværende kjæreste enda jeg hadde vært hjemme i Norge i en uke. Sykesøsteren fortalte meg videre at jeg hadde vært i en slåsskamp og ble funnet ute i -20 grader kl. 04.00 på natten i utkanten av Oslo, død. Jeg ble hentet tilbake til live og lå i koma i 3 dager uten at noen riktig visste om jeg kom til å våkne og hvis jeg våknet om jeg ble grønnsak eller lam. Alt gikk bra heldigvis. Min andre tanke var da "BENZO!. Jeg har vært uten benzo i 3 dager! Jeg ble helt manisk opptatt av å få tak i benzo. Det positive med dette, var at det kom frem i familien at jeg hadde ett alvorlig rusproblem og trengte hjelp. I dag har jeg orden på livet og alt gikk heldigvis bra med ulykken, men det er nok det mest surrealistiske jeg har opplevd. Benzo + alkohol= døden