View Single Post
Jeg ville ikke tenkt negativt om, eller tatt avstand fra en slik jente. Ut fra egne observasjoner og erfaringer ville jeg ikke gåt ut med noen som driver med of som yrke. Modellen er slik at det presses på for å tøye grensene mer etterhvert for å holde på kundene. I form av dristigere bilder og videoer eller mer personlige og intime meldinger. Jeg har aldri vært veldig sjalu av meg, men når det å ha kontakt med andre på pc og mobil til ulike tidspunkt blir normalen hadde det blitt slitsomt.

Verdt det eller ikke, det kan jeg ikke si noe om, da jeg aldri har vært i en situasjon der det ikke finnes aldre alternativ til å tjene penger på. Å legge ut bikinibilder på i sta er vel og en form for å få oppmerksomhet, forskjellen er vel hvilket grunnlag enkelte ønsker å tjene penger på. Kun kropp eller kropp og sponsoravtaler.

Det kan være tidvis lette og raske penger, men du får vurdere om det på sikt er noe du kan stå for og om grensene ikke blir tøyd utover det ønskelige. Det kan fort hende at omgangskrets finner ut av det, og hvor støttende du tror de kan være