View Single Post
Hei.

Har et lite spørsmål til dere gutta.
Hvis dere hadde møtt en jente, som hadde drevet med onlyfans. Ville dere da tenkt veldig negativt om denne jenta/ tatt avstand fra henne? Vil bare presisere at på denne onlyfansen ville det bare vært bilder i bikini og sexy undertøy. ALDRI naken eller toppløs og ikke noe sex relatert. Så basically ser man ikke mer enn det man ville sett på stranda, bare litt mer sexy stillinger/ posisjoner.

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg her en deltidsjobb som bare er 1-2 ganger i uka. Nav har stoppet dagpengene mine og jeg holder på å søke jobb. Det er ikke så lett å få seg større stillinger, ihvertfall ikke i butikk… jeg har så dårlig råd om dagen at jeg blir deprimert.

Så….. jeg vurderer å starte en onlyfans fordi jeg har en bekjent som lever av dette. Hun anbefaler det veldig, fordi som sagt så vil det ikke være nakenbilder men bilder i sexy undertøy osv. Jeg vet at jeg ser over gjennomsnittet bra ut i både ansiktet og kroppen, så hvis det går så bra for henne, tenker jeg at det kan gå like bra for meg.

Det som gjør meg usikker er at jeg egentlig har vært veldig imot hele dette med onlyfans helt til nå selv. Og jeg vet at mange andre dømmer det også. Jeg er jo litt redd for at folk skal se ned på meg og ikke vil være venn med meg/ ikke få meg kjæreste i fremtiden hvis jeg skulle osv. Jeg har synes at det virker veldig billig å være en blond jente, og så lage en slik profil. Samtidig som at når jeg fikk tenkt meg om, så er det jo egentlig ikke verre enn å legge ut et bikinibilde på Instagram?

Så jeg lurer på hva dere gutta synes? Synes dere slike jenter virker billig? Og mister dere respekten? Er det verre enn å legge ut et bikinibilde på insta, når det faktisk er betalingsmur slik at ikke ALLE kan se det.. de som ikke vil betale. Man kan jo tjene ganske greit på det, så er det verdt det eller ikke?😃