View Single Post
Det å se virkelig desillusjonerte kunnskapsløse unge jyplinger av noen social justice warriors bli satt på plass av folk som faktisk vet hvordan verden fungerer. Også Karen goes crazy videoer på YouTube da.

Men også et godt spill med en god historie. Jeg har spilt Borderlands 3 i maaaange timer de siste ukene. Runda det som er men det er fortsatt ting som får meg til å fortsette, og jeg er fortatt på utkikk etter folk å spille med.

Det å vite at jeg har en fastlege som tar meg og mine problemer seriøst. At jeg har en fremtid og at jeg begynner å tro på at jeg kommer til å klare meg i livet.

Min beste venninne, som er det fineste menneske jeg noen gang har møtt og har støttet meg gjennom noen av de tyngste periodene i livet mitt.

At jeg har fått et godt forhold til foreldrene mine igjen og søsteren min. At de aksepterer og tilbyr meg hjelp med hva det skal være selv om de vet jeg har et rusproblem. De vet jeg prøver hardt og heldigvis har jeg aldri kommet i den posisjonen at jeg har stjålet eller gjort noe skikkelig galt mot folk som står meg nær.

Ting kunne vært verre og jeg har kommet greit ut av mye som kunne gått veldig mye verre, og det er grunn til å prøve å være glad for