View Single Post
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Du risikerer at du får virus og mikroorganismer samt. metaller eller mineralstoffer/sporstoffer i omløp. Som kan og vil gjøre deg syk, i verste fall vil du dø. Batterivann koster 19,90 kr på Jula.
https://www.jula.no/catalog/bil-og-g...rivann-001129/
Vis hele sitatet...
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
En kompis av meg fikk faktisk hepatitt når han tok vann fra en sølepytt i en DUMPSTER. Denne kanylen ga han etterpå til ei venninne av seg i samme dumpster, så folk som setter gjør som regel de mest absurde ting for å skaffe vann. - En søppelcontainer...

Ingenting overrasker meg lengre, folk gjør absurde ting i tro om at ''det skjer ikke meg, tihi''. Jo, det skjer deg. Noen må jo falle inn i statistikken, så det er jo idioter som gjør det her som åpenbart gjør det.

Hvor mange andre kjenner dere som tar vann fra sølepytter, dumpstere og piss som ikke har fått en eller annen form for infeksjon eller konsekvens annet en avhengighet?
Vis hele sitatet...
Mange før jeg begynte med sprøyter sa jeg til kompiser når de gjorde det, du kommer til å få hiv eller noe, de sier ikke meg. Og setter et skudd med det. De har aldri fått noe sykdommer eller virus.

Men når man er ruset og kroppen craiver mer rus gjør man det meste. Og når man er 30min vekke fra butikk/toalett/Apotek og det er en sølepytt ved siden av deg, der har du svarer. Man kan kalle det dumt men er ikke alle dum ruset på minus og/eller piller?