View Single Post
Sitat av Rosander Vis innlegg
Nå er ikke vanlige folk hverken i karantene eller isolasjon, og det er heller ingen krav om at folk skal holde seg hjemme hele dagen, vi skal holde avstand og ha økt fokus på hygiene.
Vis hele sitatet...
Litt sterkere enn det har det nok blitt sagt. Man skal begrense omgang ganske mye, ungene skal bare ha 1-2 lekekamerater gjennom hele perioden og helst ikke gå inn til hverandre. Det er en del strengere enn bare litt avstand og håndvask.

Hadde meningen vært at vi skulle holdt oss i isolasjon så hadde ikke restauranter eller alkoholservering vært åpent.
Vis hele sitatet...
Det er en del ting jeg stusset på også. Man skal ikke kunne gå til psykolog, men man kan gå ut og drikke sammen? Vet ikke hva de tenker der, om det har med sårbarheten til næringen å gjøre. Hygiene, forsiktighet og avstand er ikke størrelser som pleier å øke ved inntak av alkohol.

Sitat av Dough Vis innlegg
Problemet er jo bare at myndighetene ikke er tydelige på hva de gjør.
Vis hele sitatet...
Jeg er enig i at de har vært utydelige og treige, særlig i starten. Noe som er litt ironisk, siden de nå føler de må omgå Stortinget for å få "handlekraft". I den grad ting har gått for tregt med regjeringen så langt i denne krisen, så har det ikke vært Stortinget som har sinket dem.

Nå er tidne inne for å være dårlig noen dager så er jeg "fit for fight" til å begynne jobbe igjen når det melder seg og flere blir syke.
Vis hele sitatet...
Noen dager? Da har du flaks.
Sist endret av *pi; 22. mars 2020 kl. 11:25.