View Single Post
Sitat av DoZo Vis innlegg
Virkelig en utrolig bra og nyttig post! Jeg skal prøve flein med bestekompisen min om litt over en uke, så denne var veldig hjelpsom. Vi tenkte å ta 100 sopp hver, men jeg er litt redd for at det kan bli for mye iom at det er første gangen. Kanskje vi skal minske med 10-20 sopp? KP til deg forresten!
Vis hele sitatet...
Mine to første erfaringer var på 60stk og 50stk - rundt 1-1,5g tørket. Etter mine erfaringer varierer psilocybin innholdet i soppen en del, så 100 kan vell fort bli en tripp ut av "andre dimensjoner".

Erfaringen med 60stk, første gang, var litt bølgende å fargerik av seg, og utrolig urkomisk - lo for meg selv i evigheter. Mens min erfaring andre gang, 50stk, var betraktelig sterkere.

Jeg hadde ingen identitet, nær ego-død vil jeg si, og det hadde ingen andre heller - for meg. Absolutt alt bølget og danset etter musikken, til og med den "varme og kalde lufta", som jeg så forskjell på. Så energibølger flyge igjennom lufta, å det føltes ut som om jeg koblet meg på tanke-frekvensen til han jeg trippa med - og samme følte han. Vi var i ett, med alt annet, å vi tenkte å observerte situasjonen helt likt - uten og trenge kommunisere med ord eller tegn. En artig hendelse var når jeg gikk på toalettet for og urinere, så ser jeg meg i speilet å bryter ut i full lattis, mens jeg tenker: "Åja, det er jo han der tullingen. Haha, han har vært med på mye rart".

Min kompis jeg trippa med satt for det meste i ro under trippen og han sa det ble litt for mye og fordøye, så han klarte liksom ikke helt og forstå det før i ettertid. Både jeg og han husket omtrent bare halve trippen når vi kom ned, før brikkene satt seg på plass uke etter uke etter hendelsen.


Jeg har absolutt ingen garanti for hvilke effekter du vil oppleve av nevnte dosering, for ett hvert menneske reagerer ulikt på like doser også. Men for min del høres 100 sopp ut som litt i meste laget for førstegangs erfaring. 40-70 er kanskje mer passende, ihvertfall i mine øyner.

Jeg liker og koke te-vann, og deretter kaste oppklipt sopp i koppen - har liksom blitt en liten tradisjon. Du vil legge merke til effekter så tidlig som 10-20 minutter etter inntak, å rusen vil sige seg til toppen i løped av kanskje to timer. Denne oppturen er det mest intense og "lærerike" spør du meg. Etter det vil du kjenne effekter rundt 4-6 timer til sammen før du føler deg relativt i kroppen igjen, født på ny!

Disse timene etter oppturen kan brukes til og analysere oppturen, og snakke om sine erfaringer. Jeg ser folk flest har store problemer med og uttale seg om hva de opplever under den sterkeste oppturen, så de blir bare sittende og mumle når de prøver og si noe. Så snakke-delen er fin og ta etter ting roer seg, når du føler deg klar.

Huff, ser jeg brukte ordet rus og fleinsopp i samme setning.. Rettelse: opplevelse, effekt.

Hehehehe!
Sist endret av Quetzalcoatl; 10. september 2009 kl. 03:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.