View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Nå er jeg 20kg lettere og har lav alkoholtoleranse, og for min del er 3-6 pils også nok alt ettersom. 6 pils på noen timer en kveld gjør meg rimelig greit full.

0,5l Vodka tror jeg hadde fucket meg opp.
Sprit i tillegg til 5-6 pils er total blackout.

Mengdene som oppgis av TS er forholdsvis høye, basert på både meg selv og dem jeg har drukket med opp gjennom.

Jeg vil tro slike mengder kan være veldig tøft for magesekken. Magesår og mageproblemer følger. Da følger gjerne kvalme og oppkast også. Du har ikke kastet opp blod da, det er bra.

Ville definitivt tatt en legesjekk og fått klarhet i tilstanden på magen og leveren.

Rister du om du ikke drikker? Skjelver liksom. Har hatt kompiser som har rista ukontrollert uten halvliteren i hånda og måttet chugge sprit fra polet før de er klare for dagen. Det er ikke pent!

Mitt personlige gjett vil være at kroppen din er sliten og lei av alko. Hadde mange år der jeg nesten spydde av spritlukt etter en hard runde med spritfylla. Kunne ikke være i nærheten av giften.

Nå høres det uansett ikke spesielt sunt ut i lengden å dra masse på fylla, holde på i 8timer+ og drikke masse øl og sprit.
Over tid kunne det gitt hvem som helst, uansett alder, problemer.
Vis hele sitatet...
Haha, du tar av nå.

Nei selvsagt ikke. På den mengden er jeg fin i formen, men absolutt ikke noe full. Jeg trenger 3 øl til på byen. Men skjønner ikke hvorfor jeg blir kvalm, skal prøve og bytte ut sprit med bare øl, så får vi se.