View Single Post
Rip 8-4-23
445
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Kjedelige greier. Men har du prøvd og snakke med noen av dine gamle venner som ikke driver med rus? Eller antar du bare at alle hater deg?
Vis hele sitatet...
Kjenner bare folk som holder på med rus ,det er også en grunn til at jeg har 0 sosial omgang ,for da er jeg redd for at jeg går tilbake til gamle vanner. Det som har skjedd før de få gangene jeg har blit kjent med noen som ikke ruser seg er at etter en stund så dukker en av de gamle bekjente opp og slenger noe dritt om meg til dem, så vil de plutselig ikke ha noe med meg og gjøre. Synes det er utrolig barnehage opplegg at noen gjør sånt bare for og herpe.de greier rett og slett ikke og se at noen har stukket fra miljøet og er på bedringens vei.de prøver alltid og dra meg ned til dems nivå.noe som igjen gjør at jeg isoler meg helt og er så og si hjemme hele tiden i flere uker om gangen før jeg tar meg en liten tur ut. Frivillig arbeid hadde hvert helt ypperlig og perfekt for meg. Men så kommer disse minnene fra gamelt av at noen skal komme og øddelege alt jeg har bygget opp. Endel sitter kansje bare i mit hue men endel folk er slemme as..