View Single Post
Synd å høre TS! Håper noen gir deg svar som leter etter, og noen tips. Her er hvertfall mitt liv ATM.

Har til vanlig jobb, 100%. Halve dagene går jo til jobb, og på fritid i hverdagen så blir det litt turer (helst nye steder), utforskning, liker forlatte bygninger etc. Drev på med fotball og kickboxing før, men dette datt ut så er stort sett alene i hverdagene, men koser med forsåvidt med det. Helgene er enten utrolig kjedelige eller veldig fult. Noen ganger er jeg hjemme og lager god mat/drikker. Ellers så er jeg hos venner hvor vi enten driver dank eller fester!

Nå har jeg vært sykemeldt siden november 2021, og sliter litt med det samme som brukeren "Sæd". Opprettholder turene, selv om jeg egentlig ikke har helse til å gå langt, så er det noe som fyller dagene mine for tiden, det med kombinasjon av å stå opp sent så går det opp. Mye tid går på datamaskin og litt gaming, samt en hobby for filmografi.
Hjelper utrolig mye å ta ting spontant. Slet mye med det samme som deg med mye skjermtid, tilogmed i jobb. Men avogtil så får jeg tanker om å bare gå tur, "der har jeg lyst å kikke", "lenge siden jeg har sett mor", bading høres gøy ut etc. Der har jeg lært å bare gjøre med engang, på sekundet, og etterhvert har det kommet litt mer naturlig å gjerne planlegge slikt litt i forkant. Tid borte fra skjermen ga meg mye mer livsglede og åpenhet, samt søvn og helse generelt er mye bedre.
Sliter du med å finne på ting?
Ta ting litt på sparket, får du lyst til å gjøre noe, gjør det med engang