View Single Post
Nylig har jeg prøvd meg på anime, en sjanger jeg stortsett har unngått hele livet med unntak av Pokemon fordi Pokemon er sjef.. Første sesong that is, resten kan dra seg. Uansett, etter å ha fullført Sesong 4 av Cobra Kai gikk jeg tom for ideer så jeg ga bestemte meg for å utvide horisonten. Kom over en serie med navn "Demon Slayer" som populært blir omtalt som et "mesterverk".. Noe jeg sliter hardt med å forstå. Har sett to sesonger, ville egentlig gi det opp etter fire episoder men en venn av meg insisterte på at jeg måtte se videre fordi han hevdet det ville bli bedre.. Dialogen er i overkant harry, plottet er rotete og karakterene skriker og hyler hele tiden uten grunn som i alle andre anime jeg har kommet over.. Rent visuelt er det pent men det er så langt det eneste positive jeg kan finne med det.. Hvorfor er anime sjangeren så uhyre populær, ikke bare blant yngre folk men også den eldre garde? Hva er det anime fans ser som jeg ikke ser?.. Dømmer ikke, er bare ufattelig nysgjerrig.