View Single Post
Sitat av yomomma Vis innlegg
Selvfølgelig er du uenig i alle grunnene. Hva er et godt argument mot vaksina da?
Du kommer jo bare med "Tenk hvis du blir smitta, da får du ha lykke til med lite lungekapasitet. Nå har det kommet noen hissige mutasjoner som blir enda verre".

Det er tydeligvis livsfarlig for meg å ha en annen mening.

128 000 smitta av 5 millioner mennesker er ikke ille hvis jeg fortsetter som før å bruker munnbind og har god avstand blant folk.

Eneste argumentet ditt for dette er "Kjipt hvis du blir smitta og får indre organer ødelagt".

Og veit du hva eller?

Nå om dagen som landet har åpna mye i byene omtrent til normalen, så går nesten INGEN med munnbind lengre, og folk flest har slutta å ta avstand.
Gjett hvem som fortsetter med munnbind og avstand?? Det er meg! Lurer på hvem som er verst jeg?
Vis hele sitatet...
Enig med dette få hets fra folk fordi jeg ikke ønsker å ta vaksinen. Det er ingen ldokumentert angtidsvirkninger, og helt egentlig plager det meg.

Det virker som alle tror jeg er en av dem 5G konspirasjonsteorier, eller følger fan av Kari fordi jeg ikke vil gamble med livet mitt ovenfor en rat race.

Hadde vaksinen blitt utviklet uten penger og politisk makt i agenda, hadde tilliten til vaksinen vært betraktelig større.