Tråd: Tramadol
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Okay, dette er ikke egentlig en post som handler om rus på legemidler, men heller om andre har opplevd det samme, da jeg fikk to Tramadol for og sove.

Jeg var på besøk hos noen venner for litt siden og skulle ut på reise dagen etter, så vi overnattet hos dem den kvelden. Desverre var det fest i en annen etasje, så jeg fikk ikke sove pga bråket.

Huseier gav meg to Tramadol som han hadde av ukjent styrke for min del og sa det var det eneste han hadde for å kanskje hjelpe meg til og sove. Dette hadde null effekt på søvnen, og etter å ha lest litt på det nå i etterkant så ser jeg at det mer brukes som smertestillende, og ikke til og sove på.(??) Men uansett, dagen etter at jeg hadde tatt disse to Tramadol ene, kombinert med null søvn den natta, så kommenterte min samboer at det ene øyet mitt twitchet/dirret litt av og til.
Er dette noe som andre har opplevd? Det varte kun en dag, så når jeg fikk sove ut den påfølgende kvelden var det borte dagen etter.

Jeg spør, for dette gjorde min samboer veldig urolig, og jeg kan ingenting om piller, og google var ikke til hjelp.