Tråd: AstraZeneca
View Single Post
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Jeg har mulighet til å isolere meg slik att jeg ikke er til fare for andre og ikke vill bli smittet.
Hadde det stått mellom det å AstraZeneca ville jeg valgt isolasjon akkurat nå.
Jeg er kanskje i en særstilling, men helt unikt er det ikke. Flere en meg som kan holde seg inne.

Dette er ikke propaganda, det er informasjon.

"Det har blitt gitt nærmere 2,7 millioner doser av vaksinen i Tyskland
Ni dødsfall og 31 tilfeller av blodpropp."
Vis hele sitatet...
Først så har jeg hørt flere eksperter si gang på gang, at dette viruset her blir vi nok aldri kvitt. Så jeg vet ikke hvor lenge du har mulighet til å isolere deg? Er det livet ut, greit nok!
Men hvis du ikke vil klare og isolere deg livet ut, så må du faktisk ut der smitten er igjen. Da har du 3 alternativer:
– Ta vaksinen.
– Ta sykdommen med alle potensielle følgene det får (merk de som har hatt mild COVID19 kan gjerne få en alvorlig en når antistoffene tar slutt etter ca. 6–12 mnd.).
– Eller håpe på, at du får en kur med antistoffer intravenøst. Dette er forbeholt de som ikke tåler vaksine og ikke vil tåle sykdommen. Det var en slik kur med antistoffer (T)rump fikk. Men de antistoffene er antageligvis borte nå hos han. Så hvis ikke han er vaksinert, så er han omtrent like sårbar som en som aldri har vært syk av COVID19.

Ja, det har blitt delt ut 2,7 millioner vaksinedoser, der 31 har fått blodpropp og 9 har kanskje dødd av vaksina i Tyskland.
I Tyskland har også 2,796 (2,8) hatt COVID19, der har 76 599 personer dødd av COVID19 (8 511 ganger høyere enn antall dødsfall fra vaksina). Hvis vi skal følge tallene fra ekspertene i USA, så får ca. 20 % av de med COVID19 en alvorlig sykdom, der lungene nesten bli ødelagt. Mange av dem trenger da tilførsel av oksygen, og dem har et gjennomsnittelig IQ-tap på 8,5 poeng (100 er gjennomsnittet). Det er også observert et betydelig tap i kognitive evner, hos barn som har hatt symptomløs COVID19 også (funnet ut via antistoffer).
Fra disse 20 prosentpoengene, så får 20–25 % en alvorlig blodpropp av viruset. Noe som til sammen gir 4–5 %. Det er derfor de som har hatt en alvorlig COVID19, får kortisol for å forhindre at dem drukner i dems egne kroppsvæsker, og at de får et antikoaguleringsmiddel. Noen har fått stygge indre blødninger av disse antikoaguleringsmiddlene, men det har dem fikset på med å injisere mye væske i vena. Men det er klart bedre overlevelsesmulighet, om du får antikoaguleringsmidler.
Dette blir 4–5 % av 2,8 millioner, som er 112 000 til 140 000 stykker med alvorlig blodpropp.

Altså det er 2,7 millioner tyskere som har fått denne vaksina, der 31 har fått blodpropp og 9 har dødd.
Mens det er 2,8 millioner tyskere som har vært syke, der 112 000 til 140 000 har fått blodpropp (3613 til 4516 ganger høyere) og 76 599 tyskere har dødd av COVID19 (8511 ganger høyere).

Altså når en sammenligner COVID19 med AstraZeneca:
* Så har du 3613 til 4516 ganger høyere sjanse for å få blodpropp av sykdommen!
* Så har du 8511 ganger høyere sjanse for å dø av sykdommen enn vaksinen!
* Mens de som da blir surrehoder og får ødelagte lunger av sykdommen, kan sammenlignes i antall med de som har vond arm og kanskje en dag eller to med feber. Sammen vi kan dra med alle med alvorlig sykdom, som sannsynligvis blir liggende på sykehus i måneder etter COVID19.

Dette regnestykket går ikke akkurat imot vaksina!..