View Single Post
Sitat av Ung og dum Vis innlegg
Takk for innlegget!

Syntes det å prate med folk om en topic er drit gøy. Ikke sånn small talk om været og venner og blah blah blah, men å snakke om samfunnsproblemer, politiske meninger, osv er rett og slett drit gøy. Er det noen jobber rundt dette? Har tenkt på podcasts, men det er vel ikke en jobb.

Eventuelt hadde det vært helt sykt å lage dokumentar filmer om tabubelagte temaer.

Må si at innlegget ditt åpna litt øynene mine, jeg kan jo ha jobben som en fritidsaktivet. Det har jeg ikke tenkt over. Glemte helt at å debattere, lage dokumentarer og snakke kunne vært en jobb.

Har ikke politiske meninger om alt, men ruspolitikk er noe jeg virkelig brenner for.
Vis hele sitatet...
Politiker høres ut som det rette yrket for deg, det er dog ganske vanskelig å bli heltidspolitiker.

Engasjer deg i et parti, ta på deg verv og si meningene dine. Deretter kan du stemmes fram i kommunestyre/fylkesting/Storting og da har du også et fora med innflytelse å snakke til.

Husk at dette er en jobb du har for 4 år av gangen til du enten blir kastet av dine egne eller velgerne ikke vil ha deg lenger.