View Single Post
420 all the time
Hash cat's Avatar
Trådstarter
183
Sitat av knert1 Vis innlegg
Leste du noen av lenkene til Juicekongen? Det spiller ingen rolle om du gjør det på kvelden eller dagen. Hvis det er så viktig for deg at du er villig til å ta risken på hjerneskader har det gått for langt allerede. Hadde du bare vært dum og uvitende, men nå har du fått en haug med dokumenter om hvorfor du burde vente servert på sølvfat(dokumenter du kunne funnet selv, om du hadde søkt det opp). Hvorfor ignorerer du de totalt?


Jeg veit at det er mange myter og mye dårlig forskning på cannabis, som kanskje gjør at enkelte ting er vanskelig å tro på. Men dette er den mest veldokumenterte negative effekten du kan finne, og du er i akkurat denne risikogruppa. Det er ikke hjernevasking eller cannabismyter. Du har til og med muligheten til å skille denne informasjonen fra mye annet møl som er antagelser og statistikker som ofte blir brukt til å "bevise" negative ting om cannabis. Bruk den
Vis hele sitatet...
Har ikke noe plan om å røyke på en stund, siden jeg går på pisse prøve. Men greia er at man lever EN fuckings gang, EN! Tror du jeg skal sitte på ræva å kjede meg hele livet? Sier ikke at jeg må ha hasj, sier bare at det er mitt valg og mitt liv. Mener heller ikke at jeg må ha hasj for å ha det gøy. Når det kommer til hjernen og hasj så skjønner jeg at de to ikke er veldig gode venner, spessielt ikke i yngre alder. Men jeg røyker relativt sjeldent, akkurat nå røyker jeg ikke i det hele tatt.
Sist endret av Hash cat; 6. mai 2020 kl. 19:41.