View Single Post
Jeg tenker ut ifra min egen erfaring med tanker og sinnsro at det er fort gjort å tenke at en slipper unna for eksempel ubehagelige tanker når en er høy, en dog finner jeg nå tilfredstillelse i å heller forsøke å ransake mitt eget sinn og sortere tanker på egenhånd, uten å trenge en joint for å slappe av i kroppen.

Jeg vil tro spørsmålene du stiller i stor grad avhenger av ditt utgangspunkt når det kommer til mental helse, noe jeg ikke skal bry meg for mye med.

For meg nå, med større evne til å sortere tanker, er det fristende å tenke at jeg ville opplevd en spliff annerledes enn da jeg røyket på samme måte som folk styrter pils etter en lang arbeidsuke.

Jeg tenker uansett at det er fint du spør. Jeg tenker at det er helt supert å høre litt rundt og også svært modig om en tør å sette grenser i tidlig alder. Jeg tenker også at du faktisk kan se litt på folk rundt deg om det funker og uten å blande deg forsøke å komme frem til hva som virker som for mye eller sunnere grad av ruspåvirkning både når det kommer til hasj, men også alkohol naturligvis.