View Single Post
420 all the time
Hash cat's Avatar
Trådstarter
183
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For min del er hasjen noe som gir meg økt livskvalitet, da mener jeg daglig bruk. 2-3 joints på kvelden helst (fra 18 til 23 ca), og morgenrøyk i helgene, aldri sett på det som noen stopper at man har noe ''viktig'' å gjøre senere, min erfaring er nå at jeg fungerer utmerket uansett om jeg har tatt en joint eller ei. Når jeg blander inn hasj i dagene mine er jeg oppriktig fornøyd med livet, det gir virkelig roen jeg helst skulle hatt hver dag. Går dessverre ikke nå grunnet tørke og jeg nekter å støtte prisene som er i dag, da jeg helst ser at vi skal kunne ha normale priser ikke lenge etter grensene åpner. Selvfølgelig avhengig av en felles dugnad, å håper og tror folk flest helst vil unngå å bli missbrukt.

JEG har aldri opplevd dette som usunt, heller sunt for min egen del. Har stort sett levd som vanlig disse årene. Fast jobb og tjener bra, jobber hver jævla dag og gjort det utrolig lenge nå. Har ALDRI kommet forseint å trener helst 5 dager i uka om jeg føler for det. (til de idiotene som mener du blir lasaron av dette for de blir det selv, da det er ganske mange også her på freak som har den meningen). Har jobba hardt for å kunne ha det min vei, altså røyke når jeg får lyst, uten å blakke meg på sparepengene mine.
Vis hele sitatet...
Spørs vel fra person til person kanskje, om man kan røyke dagli. Hadde vært evig chill da, men toleransen hadde vel bygd seg opp.

Tror 2,5g hadde vært perfekt for meg. Da har jeg nok til å ha en veldig chillern dag i helga. Tenkte 2,5g fordi det er nok til en bowl om morgen, 1g joint litt etter middags tida, 1g joint seinere på kvelden (på fest eller chille hjemme), og avslutte dagen med en bowl. (Vet ikke hvorfor men digger å planlegge ting)