View Single Post
Sitat av random67489 Vis innlegg
Morsom teori det skal du ha

Men dette er jo ikke noe som utelukkende gjelder damer menn er ofte løse horer de også. Mange menn som ligger rundt og er notorisk utro, drittsekk mot dama eller bruker droger bak ryggen på sin kjære. Og endel er kyniske nok til å velge dame utifra hva damene kan tilby utover kropp og sex. Så går nok begge veier.

Uten at jeg orket å google så tenker jeg den boka er noe red pill greier? De har jo ikke feil i alt de sier, men de red pill folka virker å være temmelig trangsynte til tross for at de tror det stikk motsatte selv. De burde kanskje være litt mer åpen for de ikke har den hele of fulle sannheten, men de virker på meg som en gjeng nyreligiøse som dypt og inderlig ønsker å endre verden for det er bare de som kjenner sannheten.
Vis hele sitatet...
Stemmer at det er en "red pilled" bok. Dog av en forfatter som er utrolig flink å formulere seg og ikke slik som enkelte kommer fram på feks reddit. Veldig åpen for nye ideer og lite trangsynt.

Absolutt en god bok. Selv er jeg ikke enig med alt som blir sagt, men en ting er sikkert. Livet mitt har forbedret seg mangfoldige ganger etter jeg leste og tok i bruk den boka. Får sex så og si på kommando, tjener 3 ganger så mye penger som før og lever ett generelt mye sunnere liv.