View Single Post
Hei Hellowlol,

har utført pip-installeringene. Og er kommet så langt, at det hete et eller annet sted:

Downloads starting soon..1 downloads to go

Og det var det. Var eg eller skal gjøre eller taste inn - har ikke peiling. Det står vel ingen steder heller?

Eg gir opp.

@Wilver:
Eg er enig. Snippsats løsning er ennå en av de beste. For folk med lite tid er Wx_NRK kongsveien.

Noen av de andre programmene er overlegne når det gjelder konfigurasjonsmuligheter. Det er masse Wx_NRK IKKE kan! Ta opp avbrutte nedlastinger / begrense hastighet / seriell istedenfor parallell nedlastning / starte ved et bestemt tidspunkt, etc., etc.

Men allikevel så er Wx_NRK den snaueste og enkleste måten å få ned MKV og undertekst-filene med det samme. Synd at den ikke funker stabilt lengre...

Hei Wilver,

takk for tipset med Video Downloadhelper!

Eg har allerede brukt dette av og til. Det er faktisk absolutt ett alternativ. Kommer til forsøke snippsats "app" først og om den ikke funker, så får det enten bli adobehds eller VDH.



P.S.:
Det ser sånn ut at Wx_Nrk forsatt henholdsvis igjen (versjon 1.6) fungerer med de store file... Og det er jo de som er mest ettertraktet...ikke kortfilmene på 5 minutter :-)
Sist endret av Bjørgård; 9. juli 2016 kl. 22:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.