View Single Post
jeg er en rimelig spontan sniffer og elsker å sniffe. ikke rusen i seg self SÅ my. men at jeg kjenner speeden svir litt i nesa


jeg faller ALLTID for det samme dumme greia.

slik har jeg hatt best ''tur'' :

kjøper det jeg vil ha. kjøper aldri mindre en 1g

som regel 2-4

sitter med bankkort og hakker og hakke og hakker slik at det er mest mulig nust slik at det ser ut som det er mer

tar 2-4 fete striper. 3-4 cm lange. og 0.5 cm bred for en oppladning

og senere tar jeg nye justerings striper når jeg kjenner øynene begynner å bli sånn trøtt tørre.

justerings stripene varierer fra hva jeg har lyst til men ca halvparten av det oppladnings stripene var :P

og jeg har som ''mål'' og aldri være oppe i mer en 3 døgn. for begynner å gå utover synet. små ting feks: flis i buret til dverghamsteren min begynner å flyte rundt fordi de er så små så jeg strever med å fokusere eller noe. er ikke helt sikker på hva det er.

men noen ganger tar jeg den at jeg speeder til det begynner og så tar jeg ikke noe mer etter jeg begynner å se slike ting :P

men helst ikke mer en 48 timer. for da er det ikke SÅ ille å komme seg til det vanlige liv etterpå. da klarer du å fungere sånn nogen lunde etter 10.15 timers søvn.


men det jeg alltid faller for. er at jeg er gjerrig. pluss at jeg helst vil sitte å snorte i ett sett. så jeg lager mindre og mindre striper. til slutt er de så små at det er vanskelig å plasere de rundt på overflaten.

når jeg gjør slik. virker de ikke så små etterhvert. men når man tenker på det. så er det jo ikke noe vits i å dele 0.5 g i 20-25 striper :P

så da merker jeg mye mindre. men er deilig å sitte å snorte mye.

men da er det skikkelig nedtur når siste stripa er tatt og du mister det du har drivi med så lenge og plasert og justert stripene i flere timer.

og toppen av alt. skjelden jeg er noe serlig speeda etter siste stripa...

så skal love meg selv at jeg ikke skal gjøre slik mer for det er bare waste of
speed :P