View Single Post
Min historie begynte for et par månder siden. Hadde røkt i kansje 1 år ellns, men som oftest bare i helgene.
I begynnelsen gjorde jeg den store tabben å kjøpe av en uerfaren liten drittunge. Etterhvert begynte vi og handle inn litt plater. Da handlet vi ikke lenger fra den "uerfarne drittungen" men fra folk som viste hva de gjorde. En dag fikk jeg tilbud om en plate fra den "uerfarne drittungen", denne platen skulle vi får for en billig penge. Og det skulle vist være bra kvalitet.

Som en idiot takket jeg ja. Det var da helvette begynte. Jeg ga han penga og han låvte plata samme dag. Da det begynte og bli seint ringte jeg han og spurte hva faen som foregikk. Han sa at det hadde blitt noe tull, men at jeg skulle få den neste dag. Det gjorde jeg ikke. Det gikk mange dager med gjentatt rutine.

En dag jeg ringte han, fikk jeg vite at han hadde blitt tatt av snuten. Og at vi sku få penga tilbake. tid gikk og jeg tenkte ikke så mye på det, før mamma plutselig en morgen fikk telefon fra politiet. Jeg hadde blitt innkalt til avhør mistenkt for kjøp/salg av narkotika.

I avhøret spurte de masse piss, om jeg røyka? hvor ofte? røkt hjemme? røkt på skolen? hvordan var det? osv osv.
I begynnelsen nektet jeg for alt, men da jeg plutselig fikk en melding slengt i trynet... Hvor det stod " Yo katti får vi det ? " Som jeg hadde sendt til den "uerfarne drittungen". Da tilstod jeg kjøp ved to annledninger på 2 g hver gang. Og tilstod røyking. Da ble jeg fortalt at den "uerfarne drittungen" hadde sagt til snuten at jeg skulle ha en plate. Han hadde blitt tatt med 4 hvis jeg ikke husker feil. Og hadde sagt at jeg skulle ha en av dem. Dette nektet jeg med engang, og sa at jeg aldri vill hatt penger til og kjøpe så mye. Og dette var mamma enig i, siden jeg er en fattig videregående elev med stipend på 1600 i månden. Jeg trur snuten trudde meg.

Jeg måtte dermed skrive under på en ruskontrakt. Og pisse i 9mnd, første pisseprøve er idag, og jeg har fett noia. Har røkt for ikke lenge siden. har sikkert drukket 20 liter vann de siste dagene og håper alt er ute av systemet ;P