View Single Post
I forbindelse med da jeg ble tatt var skolen innblandet, gikk på videregående og en flere lærere hadde meldt fra om bekymringsmeldinger osv till barnevernet. Satt i klasserommet, ble hentet av avdelingsledern på skolen, og til resepsjonen på skolen. Inne på et møterom møtte jeg to sivilkledde politimenn. De spurte veldig mye spørsmål...

Spurte først om jeg hadde det dårlig osv, ganske hyggelige. Hadde en litt ekkel følelse, og da de ba meg bli jeg med på stasjonen, tvilte jeg... De tok meg opp til veggen, og brukte såkalte "pupill-prøver" på et ark for å sjekke meg..

"Han er jo på en 7 .. 8 -9 kanskje."

Så bare : du må bli med på stasjonen nå. Ok fint, måtte avlegge urinprøve og lå på glattcella i alt fra 20 min - 4 timer. Akkurat det der husker jeg ikke for jeg sov og var bakbon. Urinprøven viste positiv på bon, og veldig svak på hasj.

De skaffet så ransakelsesordre, og siden jeg bor hjemme fikk da mamma og pappa at nå kom vi en tur og skulle gå gjennom rommet. Så på rommet fant de noen Zopiclon jeg hadde liggende uten resept, enda en straff.

Litt røykeutstyr osv fant de også, men det kunne de jo ikke få, det har jeg jo kjøpt.

Var senere i avhør og fikk forklart situasjonen, ble siktet for bruk av bon og besittelse av legemiddel uten resept.
Uansett, så la jeg meg og sov, alt årna seg uten detaljert privatliv historie, og fikk urinprøver siden jeg var under 18. 12 måneders kontrakt med 12 urinprøver på helsestasjonen.