View Single Post
Sitat av AndaRockaz Vis innlegg
PC klan gamers
Disse har blitt veldig skuffet siden de ikke har fått dedicated servers, de mister da muligheten til å modde spillet slik de gjorde i CoD4. Når de proffe klanene spilte moddet de spillet slik at de kun kunne bruke noen få våpen, tok ekk skygger osv. Derfor klager de fleste PC klangamers på MW2.
Vis hele sitatet...
Uhm, det er nok mer en som så. I korte trekk, istedenfor å gi de som spille på konsoll flere av de mulighetene som de som spiller på PC har, feks hundrevis av kart (jeg har 282 kart til CoD4, og det finnes flere), dedikerte servere så man kunne spille mot folk man kjente, men ikke nødvendigvis de samme til en hver tid, 64 spillere på en server, muligheten til å lene seg rundt et hjørne og en hel masse annet, så virker det mest som om IW rett og slett lagde en konsollutgave for PC.

Les denne, og grin. Denne kommentaren forteller meg at dette ikke er et spill verdt å bruke penger på. Ikke nå, ikke siden. " We would like you to play the game the way we designed and balanced it. "

Jeg kjenner ikke til så mange spill som har blitt veldig populære fordi de har blitt spilt akkurat slik produsenten mente. (MMO er noe annet).