View Single Post
Sitat av Baaaang Vis innlegg
en annen kaltwe spillet CoD 6 ? Det heter CoD 4 MW 2
Vis hele sitatet...
Dette blir for meg feil. Du kan si det er oppfølgeren til CoD4, men det heter ikke CoD4 MW2, for det er ikke samme spillet. Hadde det vært en utvidelse av CoD4 hadde jeg sagt meg enig.


Sitat av trauMa Vis innlegg
Jeg tenker i hovedsak på PC versjonen når jeg tenker på MP feilene. Greit nok måten de har løst det på til konsoll, men vi må ikke glemme at de har fjernet alle muligheter for modding på pce versjonen. Syns rett og slett at det er trist.
Men sånn er nå livet.
Vis hele sitatet...
Er modding så utrolig gøy? Jeg er enig, jeg skulle helst sett at det var mulig, for avveksling i korte stunder, men alt i alt kan jeg da heller starte opp CS og surfe/WC3/utallige game mods. Krisemaksimeringen på at de har tatt bort dedicated servere er på grensen til arguendo. Uten at jeg husker helt, så er det vel en 12 game modes på CoD 6? (online).. De gode vil da så klart uansett spille de vanlige modsene, mens 13 åringer (som i utgangspunktet ikke burde ha spillet), skal hoppe rundt med gravity på fine mods. Så er det en nødvendighet? Nei. Dette er på ingen måte en god argumentasjon på at man boikotter ved å piratkopiere.