View Single Post
Sitat av snirquell
har en vennine som går på det der, hun pleier bare å vente et par dager etter den siste pillen, så hun planlegger fylla på en måte.. forstår ikke greia med det, hvis dere har det så kjipt og sliter med problemer å får hjelp for det hvorfor kødde det til med å blande det med alko?? eller drikke når det bare ødelegger for dere?!
Vis hele sitatet...

Hadde egentlig tenkt å la denne tråden ligge død, men syns jeg måtte kommentere dette. Hvorfor gå på piller når man likevel drikker? Jo, det er nemlig slik at jeg har et sterkt ønske om å slutte å drikke -og antabus har tidligere virket slik at den har fjernet den indre diskusjonen med meg selv -skal/skal ikke greia. Brukte antabus et halvt år
mens jeg samtidig gikk i terapi -og det var befriende å kunne slippe denne diskusjonen med meg selv hver gang jeg var på butikken for eksempel. Forskjellen nå er at jeg ikke går i terapi lenger, og lysten til å drikke kommer og går. Og dessverre ble lysten helt overveldende denne dagen (av mange årsaker som av åpenbare grunner ikke skal beskrives her) Man blir svært ambivalent når man har et rusproblem - den ene dagen er man helt overbevist om å ikke drikke mer, mens den andre dagen er alt så håpløst at man bare vil drukne seg selv i promillen. Har tilogmed meldt meg inn i forbundet mot rusgift tidligere på en god dag

Overlevde uten store problemer sist som dere sikkert skjønner, hadde bare litt magesmerter dagen etter -og ble usannsynlig mye fortere beruset. HUsker ikke engang siste avsnitt jeg skrev i det siste innlegget -og det var kun etter tre halvlitere......bare tull skrev jeg også ser jeg