View Single Post
Trådstarter
33
Joda, skjønner poenget ditt. Men det var en slags moralpreken dette her. JA, jeg SKAL ha det jævlig nå -men faktum er at det har jeg ikke. Rødmen avtar, har ingen andre symptomer lenger. Muligens vil jeg oppleve tidenes fyllesyke i morgen, slik at jeg forhåpentligvis ikke vil gjøre dette om igjen. Problemet er at jeg har mistet respekten for legemidler -siden jeg har så svak reaksjon på det. Kan nevne som eksemple:

-fikk et medikament som er et slags opiat -dvs inneholder kodein som omdannes til morfin. Min sambo ble direkte full, svimmel og uvel da han tok tabletten -mens jeg ikke opplevde annet enn smertelindring første gang, deretter ingen effekt. Jeg er også typen som ikke reagerer på midler som somadril, mens bekjente av meg ble direkte fulle av tablettene. Mulig dette har å gjøre med at jeg har drukket heftig gjennom endel år, og at min levermetabolisme er bedre enn normalt (og det er IKKE noe å skryte av)

Poenget ved mitt spørsmål var: Jeg vet at jeg utsetter meg selv for en heftig fyllesyke, og det bryr meg lite. Har opplevd verre ting i livet. Grunnen til at jeg spør er at jeg leste at det kan forekomme en opphopning av acetaldehyd -som i sin tur kan gi hjertesvikt og andre livstruende tilstander. Hvor sannsynlig er det at dette kan skje nå som jeg har hatt alkohol i kroppen kombinert med antabus de tre siste timene??? Erfaringer fra folk som har drukket på antabus er det jeg vil ha som svar! Gidder ikke høre at jeg får det jævlig. Får det aldri mer jævlig enn jeg har det i edru tilstand, så det å spy eller ha annet fysisk ubehag er blåbær mot det jeg opplever psykisk!