View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noe så basic som at Hillary er kriminell bruker jeg ikke tid på å lete opp for andre da det som sagt er såpass basic at man burde vite litt generelt om det før man tar en diskusjon det er sannsynlig at det kommer opp.
Vis hele sitatet...
Ok. Ha i bakhovudet at FBI ikkje har tatt ut tiltale. Som artikkelen i The Atlantic eg lenka til tar opp har utvilsomt Hillary Clinton gjort kritikkverdige ting, men det er ikkje nødvendigvis straffbart.

Du bør dokumentere påstander.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du leser min forrige post så ser du også at jeg sier FBI de siste årene mer eller mindre har vært løpegutter for demokratene, så klart tar ikke dem ut tiltale mot deres fuhrer.
Vis hele sitatet...
Dette er for dumt. Du repeterer det, uten å underbygge det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dessuten så snakker du fra stumpen, FBI har sagt Hillary skulle vært fengsla (les link under), men de er fortsatt ikke interessert i å gjøre noe med det fordi de som faktisk styrer landet (les, ikke presidenten) ville tatt knallhevn.
Vis hele sitatet...
Det er vel ikkje heilt det FBI seier, om ein faktisk les det som står der, og ikkje journalisten sine kommentarer. I tillegg kan du fakta faen ikkje klage over bias i mainstream-media også vise til ei nettside som har åpenbart bias i retning Trump.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du enda stiller spørsmålstegn til hvorfor jeg hater den dama kan du gjøre som journalist David Bresnahan (han er utrolig nok enda i live!!) og undersøke omstendighetene rundt drap av mange titalls personer som har hatt med Clinton-skandaler å gjøre (les: drap av de som var på motsatt side av hennes).
"“Nobody out there was putting it all together,” he said. “If you look at one scandal, you’ll find one dead guy. When you investigate all Clinton scandals, you find similarities, you find common tactics, you find common actions and you find dead people.”"
Vis hele sitatet...
Du påstår at Clinton står bak drap. Dokumentasjon takk!

Alt i alt blir det her for tåpeleg. DU slenger ut påstander, og forlanger at andre skal dokumentere det for deg...
Sist endret av vidarlo; 14. juni 2017 kl. 11:17.