View Single Post
Trådstarter
74
Jeg har alltid vært tynn, og det er greit. Men nå er jeg bare altfor tynn, jeg har nesten ikke fett på kroppen virker det som, jeg veide 65 i november, og nå veier jeg 52. grunnen til jeg vil sjekke er fordi jeg hele tiden jeg tenker på det, og vil bare bli sikker på at det ikke er noe galt med meg. Jeg hører at jeg er alt for tynn nå for ofte, og det begynner å bli ille vis jeg går under 50.

Jeg synes hvertfall det er altfor tynt til å være 1.80 høy, Irriterer meg når jeg spiser så mye. går jeg ned 5 kilo til blir vell lagt inn føler jeg

Jeg sliter sikkelig om dagen, de 2 dagene her har vell helt for jævlige. Jeg klarer ikke å sove nå og våkner flere ganger om natten, jeg føler meg så dårlig. Føles ut som hodet mitt skal eksplodere snart, jeg er så sliten.

I natt hadde jeg skremmende oppplevelse, jeg drømte om at jeg ikke fikk puste, det føltes også så ekte. Jeg var livredd når jeg våknet og tørte nesten ikke å sove igjen. Sliter også ekstremt med mønnterhet nå også. Kjenner jeg begynner og bli utrolig sliten nå, aldri følt meg så dårlig som jeg er nå.
Sist endret av magnuze; 21. juni 2016 kl. 10:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.