View Single Post
Sitat av Relevant Vis innlegg
Noen med tips til å håndtere ekstremt myk hasj? Jeg sitter på den mykeste hasjen jeg har hatt. Den er ekstremt oljete, og glinser nesten. Den limer seg fast i alt, og er supermyk. Problemet er at når jeg eksempelvis leker med små klumper for å forme de og sånn, eller dra av små biter så er det for sticky, og det kan bli som en merkelig purè som jeg må skrape av fingra mine med kort eller noe. Også, la noe i plastik klipspose, men det er litt varmt i rommet, og vips - jeg har en pose full av denne brownies guggen limt i alle veggene, og bitene jeg har i posen er såklart umulig å få opp selv da det er kaldt på rommet. Hvordan skal jeg få gjort hasjen mer håndterbar? Og har folk erfaring med slik hasj? Jeg har bare prøvd minimale doser, men den gjør meg borte på en veldig unik måte. Virker som indica/sativa blanding.
Vis hele sitatet...
Har hatt lignende selv, hjelper å legge den i bakepapir siden det ikke klistrer seg like lett. Og prøve å holde den så kald som mulig Hvis du mekker med tobakk må du ikke brenne mye på den og ikke gni den for hardt inn, bare forsiktig dele hasjen i små biter. Du bør heller ikke klemme mye på selve hasjklumpen da den ofte er mer klissete inni enn på utsiden.