View Single Post
Sitat av Lamasyre Vis innlegg
Trudde man kunne komme me sine problemer her og få råd. Ikke alle er så heldig å ha folk å snakke sammens med, men kanskje jeg burde tenkt to ganger før jeg kom hit og "sutret".
Vis hele sitatet...
Det er klart du kan. Og når situasjonen er så alvorlig som det virker for meg så bør du absolutt ikke bli gående alene med slike tanker.

Det å gå med selvmordstanker skal taes på alvor. Jeg vil anbefale deg og raskest mulig ta kontakt med fastlege eller legevakt. Evt. kan du snakke med mental helse på telefon eller kontakte dem via chat på websiden.

Det er også andre hjelpetelefoner.

Selvmord er endelig og ugjenkallelig. For meg som ser dette utenfra så har du problemer som er løsbare og som du nå trenger hjelp til å finne ut av.

Du trenger hjelp i forhold til det psykiske, og du trenger hjelp i forhold til samlivet. Du blir ikke friskere av å bo sammen med en fyr som alltid rakker ned på deg og trår deg mer ned i dritten.

Du kan få hjelp hos nav mtp bolig om du føler det er et problem. Men det aller viktigste nå er at du tenker på deg selv og din helse og kontakter noen og ber om hjelp. For det finnes hjelp å få. Du må bare våge å be om hjelp.

Ta vare på deg selv nå.