View Single Post
Sitat av Lamasyre Vis innlegg
Gjelden er ikke uoverkommelig, men nav har ikke hjulpet. Har personlighet forstyrrelser, bipolar, alvorlig depresjon, ptsd og sosial angst. Ellers så sliter jeg med søvn og har ikke vært ute i jobb på snart to år. Levd på sosial stønad siden lege og psykolog anbefalte en stund av lærlinge tiden min.
Vis hele sitatet...
Nav er ikke til for å betale andres gjeld så at du ikke får hjelp med det er ikke så rart.
Det de kan hjelpe deg med er økonomisk rådgivning for å hjelpe deg med hvordan du skal styre økonomien din.

Du er mer en bra nok, typen din derimot burde du komme deg så langt unna som overhode mulig uansett hvor mye du måtte tro du elsker han.
Jeg elska også eksen min, alle eksene mine har jeg på et tidspunkt elsket.
Idag føler jeg ikke noe som helst ovenfor noen av de, for det går nemlig over.

Du blir jo ikke bedre av å være sammen med han og som random98688 skriver så har du en tidligere tråd hvor du har dratt frem nesten akkurat denne problemstillingen og det er stort sett de samme svarene:
Kvitt deg med kjæresten!

Du kommer aldri til å bli noe bedre om du fortsetter å bo med han og fortsetter å la han rakke ned på deg slik.

Har ei venninne som har vært igjennom veldig mye av det samme som deg. Daglig ble hun kalt stygg av kjæresten sin, daglig fikk han henne til å føle seg som dritt, hun ble voldtatt fordi hun ikke turte å si nei.
Etter å ha kommet seg vekk fra han så har hun innsett hvor ødelagt livet hennes er etter å ha vært sammen med en sånn fyr.
Hun eide ikke selvtillit, hadde selvmordstanker og tror fortsatt at hun aldri kan ha et "normalt" liv.
Alt dette pga den typen som hun "elsket" og bodde sammen med.

Det er ca 3,858,507,859 menn i hele verden, jeg vil tro at det finnes hundre tusenvis av bedre menn for deg.
Som liker deg for den du er, som behandler deg med den respekten du fortjener og som tar hensyn til at du er syk.
Sist endret av meitemark; 15. august 2019 kl. 13:36.