View Single Post
Sitat av brennesle Vis innlegg
Men du drikker jo gjerne ikke vannet i den elva, med mindre du vil risikere å bli dårlig og kaste opp halve turen.
Ta med vann.
Vis hele sitatet...
Har hele mitt liv drukket fra rennende elver og bekker - har aldri blitt dårlig av det. Og jeg har tenkt at så lenge vannet renner og det ikke er mye bebyggelser eller dyr på beite så går det fint.
Men siden det blir tatt opp så tenker jeg å kjøpe meg en vannflaske med filtrering. Vil dette være godt nok?

Sitat av lihku Vis innlegg
Ikke fyll en badering med øl og sprit og heng etter kanoen. Dette gjorde noen kompiser av meg på en 4-5 dagers kanotur ned en elv her i finnmark ifjor. Det ble bare en stor brems, så ha med varene i kanoen
Vis hele sitatet...
Har lekt litt med tanken om å kjøpe meg en kajakk, minuset der vil jo være at jeg ikke får plass til så veldig mye bagasje, tenkte da å handle meg en gummibåt på Europris for å taue bagasjen min.. Men om øl og sprit sinket to personer i en kano, så vil nok dette by på utfordringer for min del?
Sist endret av questionmarkit; 1. juni 2018 kl. 09:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.