View Single Post
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Jeg er ikke en av menneskene som sitter på nettet og leter etter en diagnose på meg selv. Det er sikkert og visst.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke sagt at du er en som sitter på netter og leter etter en diagnose på deg selv, det jeg sier er at veldig mange gjør det. Ved å lese i denne tråden kan mange fort bli veldig skremt, akkurat som mange kanskje blir skremt av helseøster-propaganden de får servert om de blir tatt for bruk av cannabis. Jeg tror (presiserer igjen at det er min mening her, så noen ikke blir fornærmet) hvertfall at det for mange kan være lurt å roe seg litt ned og se reflektert på situasjonen uten å dra noen forhastede konklusjoner til at man er avhengig eller har problemer.

Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Og paranoia? For noen muligens, absolutt. I mitt tilfelle, nei. Igjen, dette er helt og totalt individuelt. Les deg opp om hvorfor hvis du ikke allerede vet.
Vis hele sitatet...
Igjen, ikke rettet mot deg. Og som jeg også skriver i mitt første innlegg, virkninger og effekter av cannabis-bruk er veldig individuelt.

Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
To, fem, tjue... det er ikke det som er temaet for denne tråden. Det verste jeg vet om er mennesker som innbitt nekter å se ting fra et annet perspektiv enn sitt eget selv om de mener at de er så utrolig reflekterte.
Vis hele sitatet...
Kanskje ikke meg du sikter til her. Uansett, jeg prøver bare å dele mine meninger og mine erfaringer rundt negative effekter av mitt cannabis-bruk og hvordan jeg ser på det. Som sagt, veldig mange leser rundt på nettet etter symptomer og selvdiagnostiserer. Det kan i verste fall ende at man tar avgjørelser i livet som man tror er til hjelp, men som kan ende opp med negative konsekvenser. F.eks. ved å legge seg selv inn på avrusning på bakgrunn av det som blir sagt i denne tråden. Kanskje ikke et realistisk scenario, men hva vet jeg. Det er jo som du sier veldig individuelt hvordan folk reagerer. Jeg syntes hvertfall ikke noe av det jeg har skrevet bærer preg av at jeg "nekter" å se ting fra et annet perspektiv, dog er det flere andre innlegg her som definitivt er litt for krasse i formuleringen ja.
Sist endret av BicBoi; 20. april 2014 kl. 15:45.