View Single Post
Trådstarter
261
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Vel den bruker jo CPU og har ikke dedikert grafikkort, vil tro det er naturlig med en del støy da.

Men om maskinen din er 1 år gammel, hvor kjøpte du denne? Mac med i9 og 930 dukker opp i modeller fr ca 2019.
Mye bedre om du oppgir modellnummer.

Men jeg gjør ett forsøk
https://everymac.com/systems/apple/m...bar-specs.html
Vis hele sitatet...
Takk...Jeg er helt blåst på dette. Serienummeret mitt er vel det som menes som produksjonsnummer: C02DX0J1MD6Q


Er det noe man kan gjøre for å forbedre tillstanden?

Sitat av Tias Vis innlegg
Dessverre er siste generasjons Intel Macbook Pro helt latterlig dårlige hva kjøling angår. Jeg hadde en Intel Macbook Pro fra 2020 til i vinter, og den var ubrukelig under tungt arbeid, og hele teamet mitt var misfornøyde med ytelsen og den viftestøyen fra disse.

Et stativ som EzreaL foreslår kan hjelpe noe, men personlig vil jeg bare solgt den først som sist, til fordel for en Macbook Pro eller Macbook Air med Apples M1 eller M2-brikkesett i stedet. Jeg sitter i dag på en Apple M1 Max 16" og det er som natt og dag. Jeg har aldri opplevd tegn til oppheting fra maskinen, og jeg tror ikke den engang har vifte innebygget.
Vis hele sitatet...

Vifte har nå maskinen min, heldigvis. Det var jo en sabla dyr maskin , men mac er likevel ikke beregnet til å spille på.
Sist endret av aldarico; 12. juli 2022 kl. 19:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.